Apple Technical Support Engineer

Solliciteer nu

Apple Technical Support Engineer

Een dynamisch team met een voorliefde voor Apple. We denken in oplossingen en hebben een continue drive om klanten ook te laten profiteren van die unieke Apple ervaring. Jij ook?

Fulltime / Parttime / Halfweg / Hybride

Onze cultuur? Serieus leuk

Wij zijn Apple Solutionists en die naam houden we graag hoog. We werken voor topklanten en werken er elke dag hard aan om hun doelstellingen te bereiken en te behouden. Dat doen we met een hecht en wendbaar team. We zoeken elkaar op, schakelen snel en krijgen daardoor veel voor elkaar in korte tijd. We zijn proactief preventief. Want we hebben de zaken liever gisteren dan vandaag geregeld. Met succes. Want onze klanten waarderen onze aanpak doorgaans met een jarenlange samenwerking. Die mooie resultaten? Die vieren we ook. We maken tijd om met elkaar een taartje te eten, een borrel te drinken of we gaan samen op pad. En we delen met elkaar in de winst. Want daar dragen we immers allemaal aan bij.

Functieomschrijving

Bij Root3 zijn we op zoek naar een enthousiaste Technical Support Engineer om ons dynamische team te versterken. Je houdt je bezig met het oplossen van technische en ICT-gerelateerde problemen van klanten en opdrachtgevers die zakelijk Apple gebruiken. Je hebt zowel adviserende als controletaken en je bent verantwoordelijk voor het goed functioneren van de systemen en de lach op de gezichten van onze klanten.

Waarom Root3?

Wij zijn een gespecialiseerde organisatie die zich richt op bedrijven die met het Apple platform werken. Je komt terecht in een team van enthousiaste jonge mensen.

Wij bieden consult op maat door omgevingen van klanten zo efficiënt mogelijk in te richten. Dit doen wij door het bieden van periodiek onderhoud, ondersteuning, consultancy, trainingen en (software) oplossingen. Hierdoor nemen wij alle zorgen uit handen en helpen wij organisaties het maximale uit hun macOS, iOS, iPadOS en tvOS te halen.

Onze klanten doen zaken met ons vanwege ons kennisniveau en onze professionele maar toch informele houding. Werkplezier is belangrijk, maar hard werken ook, en dat werpt z'n vruchten af: wij blijven namelijk groeien!

Taken

  • Fungeer als het eerste aanspreekpunt voor klanten bij technische problemen, voornamelijk via telefoon of e-mail, om uitstekende ondersteuning te bieden;

  • Breng technische problemen in kaart in overleg met de klant, analyseer deze grondig en los ze indien mogelijk op afstand op;

  • Houd klanten tijdig en volledig op de hoogte van de status en oplossingen van hun technische problemen, om een optimale klanttevredenheid te garanderen;

  • Werk de klantendocumentatie bij wanneer nodig om accurate en up-to-date informatie te waarborgen;

  • Zorg voor het tijdig rapporteren van informatiebeveiligingsincidenten om de veiligheid en integriteit van gegevens te waarborgen.

Wat we je zoal bieden

Een fair salaris, samen met een aantrekkelijke winstdeling.

25 vakantiedagen, een extra vrije dag voor je verjaardag.

Een modern kantoor met elke dag een lekkere lunch.

Een week per jaar vanuit het buitenland werken.

Flexibel thuiswerken met een thuiswerkvergoeding.

Een opleidingsbudget voor je persoonlijke ontwikkeling.

Pensioenbijdrage en collectieve zorgverzekering.

En ja, natuurlijk een MacBook Pro.

Waar worden wij vrolijk van?

Jij bent

  • Een gedreven en zelfstandige developer die over de juiste technische kennis beschikt;

  • Een absolute fan van Apple en je hebt passie voor het vak;

  • Iemand die gelukkig wordt van klanten helpen;

  • Iemand met een analytisch vermogen: je krijgt energie van het optimaliseren van processen;

  • Helemaal thuis in een dynamische omgeving van software;

  • Iemand die een proactieve, klant- en resultaatgerichte instelling heeft.

Wat verwachten we van je

  • Relevante werkervaring binnen de sector is een pré;

  • Ervaring met applicaties waar Apple mee samenwerkt (o.a. Google/Microsoft);

  • Kennis van Apple en interesse in IT;

  • Accuraat, flexibel met een hands-on mentaliteit;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.

Werken voor topklanten

Solliciteren

Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan direct of kom een kop koffie drinken.