Apple Technical Support Manager
Onze cultuur? Serieus leuk
Wij zijn Apple Solutionists en die naam houden we graag hoog. We werken voor topklanten en werken er elke dag hard aan om hun doelstellingen te bereiken en te behouden. Dat doen we met een hecht en wendbaar team. We zoeken elkaar op, schakelen snel en krijgen daardoor veel voor elkaar in korte tijd. We zijn proactief preventief en we hebben de zaken liever gisteren dan vandaag geregeld. Met succes, want onze klanten waarderen onze aanpak doorgaans met een jarenlange samenwerking. Die mooie resultaten? Die vieren we ook! We maken tijd om met elkaar een taartje te eten, een borrel te drinken of we gaan samen op pad. En we delen met elkaar in de winst, want daar dragen we immers allemaal aan bij.
Functieomschrijving
Als Apple Technical Support Manager ben jij de drijvende kracht achter onze belofte: een optimale gebruikservaring en maximale productiviteit, omdat Apple moet werken zoals Apple bedoeld is. Jij bent de inspirerende coach die ons support team in hun kracht zet en laat groeien, zodat we samen de standaard voor Apple-dienstverlening blijven verleggen. Als echte Apple Solutionist combineer je technische diepgang met organisatorisch overzicht; je optimaliseert processen, bewaakt de kwaliteit en zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van elk incident. Jij bent de schakel die structuur aanbrengt in een dynamische omgeving en samen met onze engineers bouwt aan een ongeëvenaarde klantbeleving en een team dat elke dag boven zichzelf uitstijgt.
Waarom Root3?
Wij zijn een gespecialiseerde organisatie die zich richt op bedrijven die met het Apple platform werken. Je komt terecht in een team van enthousiaste mensen.
Wij bieden consult op maat door omgevingen van klanten zo efficiënt mogelijk in te richten. Dit doen wij door het bieden van periodiek onderhoud, ondersteuning, consultancy, trainingen en (software) oplossingen. Hierdoor nemen wij alle zorgen uit handen en helpen wij organisaties het maximale uit hun macOS, iOS, iPadOS en tvOS te halen.
Onze klanten doen zaken met ons vanwege ons kennisniveau en onze professionele maar toch informele houding. Werkplezier is belangrijk, maar hard werken ook, en dat werpt z'n vruchten af: wij blijven namelijk groeien!
Taken
Coach, inspireer en ontwikkel het support team om samen maximale groei en expertise te realiseren.
Regisseer de dagelijkse operatie, inclusief optimaal capaciteitsbeheer.
Bewaak de workflow en zorg voor een vlekkeloze, kwalitatieve afhandeling van alle tickets en serviceverzoeken.
Beheer en optimaliseer de supporttool als functioneel eigenaar om processen te stroomlijnen en de efficiëntie van het team te maximaliseren.
Analyseer en verbeter SLA’s en KPI’s om de klantbeleving continu naar een hoger niveau te tillen.
Optimaliseer processen en werkinstructies zodat het team efficiënt kan werken en Apple-omgevingen presteren zoals bedoeld.
Faciliteer kennisdeling en zorg dat het team altijd vooroploopt in de nieuwste Apple-oplossingen.
Initieer structurele verbeteringen door trends en terugkerende problemen proactief te analyseren.
Rapporteer inzichten over prestaties en voortgang direct aan het management.
Wat we je zoal bieden
Een fair salaris, samen met een aantrekkelijke winstdeling.
25 vakantiedagen, een extra vrije dag voor je verjaardag.
Een modern kantoor met elke dag een lekkere lunch.
Een week per jaar vanuit het buitenland werken.
Flexibel thuiswerken met een thuiswerkvergoeding.
Een opleidingsbudget voor je persoonlijke ontwikkeling.
Pensioenbijdrage en collectieve zorgverzekering.
En ja, natuurlijk een MacBook Pro.
Waar worden wij vrolijk van?
Jij bent
Een natuurlijke leider die het team weet te motiveren en te coachen.
Gedreven en resultaatgericht, met een passie voor het ontwikkelen van mensen.
Besluitvaardig en durft verantwoordelijkheid te nemen.
Accuraat en analytisch. Je bent in staat om incidenten te vertalen naar structurele oplossingen.
Stressbestendig en behoudt overzicht in een dynamische omgeving van software.
Gewend te werken met KPI’s, SLA’s en rapportages.
Communicatief sterk en weet moeiteloos te schakelen tussen eindgebruikers, collega's en management.
Wat verwachten we van je
HBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur in IT.
Affiniteit met en ervaring in de managementpraktijk, in het bijzonder de aansturing van operationele werkprocessen.
Ervaring met het aansturen en coachen van een team.
Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden met oog voor de klant en het waarborgen van hoge tevredenheid.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Kennis van en inzicht in de inrichting van de diverse disciplines en beleidsterreinen van de organisatie.
Werken voor topklanten








Solliciteren
Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan direct of kom een kop koffie drinken.
Interesse vanuit werving- en selectiebureaus wordt gewaardeerd, mits dit via onderstaande knop verloopt. Direct contact met de vacaturehouder of andere collega's naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.




